چگونه بطور رایگان شغل خود را تبلیغ کنیم

اکثر کارشناسان بازاریابی توصیه می کنند که مشاغل بین 2 تا 5 درصد از فروش ناخالص خود را صرف تبلیغات کنند.روش های زیادی برای انجام تبلیغات و رونق کسب و کار وجود دارد.یکی از این روش ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مثل تابلو لایت باکس ، تابلو چلنیوم قم ، تابلو کامپوزیت میباشد. اما اگر هنوز مشاغل خود را پرورش می دهید ، ممکن است بودجه تبلیغات بزرگ را نداشته باشید.شما می توانید از راههای رایگان برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید.

بازاریابی آنلاین

شما میتوانید از قدرت اینترنت برای جلب توجه به مشاغل خود استفاده کنید. وب مملو از رسانه های رایگان است که به طور بالقوه می تواند به صدها هزار مصرف کننده برسد .یک راه خوب برای این کار با یک وب سایت رایگان Wix است. می توانید یک وب سایت رایگان تهیه کنید تا اطلاعاتی در مورد شغل خود ارائه داده و محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنید.

  • از توییتر استفاده کنید

تنظیم حساب کاربری توییتر رایگان است و به شما امکان می دهد تا در سطح فوری و شخصی با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

  • ایجاد یک صفحه فیس بوک

تنظیم صفحه کسب و کار در فیس بوک رایگان است و به شما امکان می دهد تا با مشتریان و مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنید.

  • سوار Yelp شوید

Yelp وب سایتی است که مصرف کنندگان می توانند مشاغل را مرور و توصیه کنند. می توانید از صفحه Yelp خود برای ارسال اطلاعات و پیشنهادات ویژه و همچنین برای سنجش میزان خوب خدمت به مشتریان خود استفاده کنید.

  • به انجمنهای آنلاین مناسب بپیوندید

بسیاری از صنایع ، انجمن های آنلاین دارند که افراد در مورد آنها بحث و تبادل اطلاعات می کنند. عضویت و مشارکت در این انجمن های آنلاین می تواند یک ابزار ارزشمند بازاریابی باشد.

مهم است که در این انجمن های آنلاین فعال باشید تا بتوانید با سایراعضای خود گزارش تهیه کنید.  نباید در این انجمن ها ، فقط برای تجارت خود تبلیغ کنید. اطمینان حاصل کنید که کمک های شما برای سایر اعضا با ارزش است ، اما همیشه نام و نشان تجاری و لوگوی کسب و کار خود را در امضای خود قرار دهید.

جهت اطلاع از قیمت تابلوسازی قم کلیک کنید.

شبکه سازی

با مشاغل دیگری که خدمات مکمل ارائه می دهند و مشتریان را به یکدیگر رهنمون می شوند ، درارتباط باشید. به عنوان مثال ، اگر گلخانه دارید ، با تهیه کننده کود و مغازه های گل فروشی یک شبکه تشکیل دهید.

  • به سازمانهای جامعه بپیوندید

اتاق های بازرگانی ، سازمان های خدماتی و سایر گروه ها ، روشی عالی برای ارتباط با سایر دارندگان مشاغل و مشتریان بالقوه هستند.

این مهم است که عضو فعال سازمان هایی باشید. البته  فقط عضو بودن در شرکت مؤثر نخواهد بود. در جلسات و رویدادهای این سازمان ها شرکت کنید و با بیشترین تعداد ممکن با مردم صحبت کنید.

اطمینان حاصل کنید که به طور آشکار تبلیغاتی را برای تجارت خود ایجاد نمی کنید.  شما باید ضمن به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد شغل و تخصص خود ، در صورت لزوم ، به این سازمان ها کمک کنید.

سمینارها ، کارگاههای آموزشی و سایر برنامه های آموزشی میزبان

اگر صاحب فضایی هستید که می تواند چندین نفر را به طور همزمان در خود جای دهد ، برای آشنایی بیشتر مردم با محصول خود ، سمینار ، کارگاه آموزشی و سایر برنامه های آموزشی را در نظر بگیرید.

دوستان و همراهان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات تابلوسازی قم را دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *