ساخت و تولید تابلوهای اداری

درساختمان های بزرگ واداری معمولا برای سهولت درپیداکردن مکان های موردنظر از تابلوهای اداری که اصطلاحا به آنهاتابلوهای راهنما نیز گفته میشود استفاده میشود،به دلیل سهولت در پیداکردن مکانهای موردنظروبه آنها تابلوهای راهنما نیز گفته میشود .

 

 

این تابلو بسته به این که در چه مکانی استفاده میشود و مخصوص چه اداره و ارگانی است از تنوع بالایی برخوردار است.

تابلوهای راهنمای طبقات درواقع به منظور دسترسی آسان برای رسیدن به ساختمان ارباب رجوع میباشد که درواقع این تابلو ها جز ملزومات هر ساختمان یا اداره محسوب میشود .

 

تولید تابلو های راهنما نیاز به یکسری استانداردها دارد که که متناسب با اداره یا سازمان موردنظر متفاوت است. به طور مثال تولید تابلو در کارخانجات،فروشگاه ها،مراکزآموزشی،مراکزدرمانی،بیمارستان ها،هتل ها،فرودگاه ها،راه آهن از انواع مختلف مراکز به حساب می آیند هرکدام داری استانداردهای خاص خود در زمینه شغلی خود هستند . هرچند که امروزه این استاندارد ها نادیده گرفته میشود. این به دلیل  عدم آگاهی مشتریان و عدم تجهیزات کامل کارگاه های تابلوسازی میباشد.

از طرفی دیگر بیشتر تابلوهایی که ازگذشته تا به امروز کارگذاشته شده اند مناسب با نیازهای مخاطبان نبودهبه همین دلیل مشتریان حتی با باهزینه های زیادی که  دراین زمینه کرده اند باز هم به آن تابلویی که مناسب با شغلشان بوده دست پیدا نکرده اند.

تابلو های راهنما

یکی از بهترین نوع احترام به ارباب رجوع وجلوگیری از سردرگم شدنش در طبقات قرار دادن تابلوهای راهنما در هرطبقه میباشد که با این کارهم از اطلاف وقت ارباب رجوع جلوگیری میشودهم بازدهی بیشتری در زمان کمتری ایجاد میشود. تابلوهای راهنما در واقع به گونه ایی طراحی میشود که واضح و گویا و بدون نیاز به کمترین پرسو و جو و مراجعه به باجه اطلاعات هستند. که این امر باطراحی و ساخت تابلوهای راهنمای طبقات ،پلاک های ورودی درب اصلی ساختمانو تابلوهای سردرب هر اتاق که قابلیت جا بجایی آن هم وجود دارد.

تابلو های طبقات به شکل فلکسی ،کامپوزیت پلکسی گلاس و… ساخته میشود که هرزمانی شماخواستید بتوانید نام یا هر اطلاعاتی را در آن تغییردهید..

تابلو سازی در قم اخبرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و صاحبان کسب و کار به داشتن تابلوهای شیک و مشتری گیر روی اورده اند.

شهر قم به دلیلی توریستی بودن وتردد توریست از بسیاری از کشورهای دنیا نیازمند تابلو های شیک و بروز در سطح شهر میباشد که برای دیدن نمونه کارها به قسمت محصولات مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *