برای ارائه تبلیغات روش های زیادی وجود دارد.یکی از این روش ها استفاده از تابلو روان است.برای ساخت یک تابلو روان led از تجهیزاتی چون ماژول ، قاب ، منبع تغذیه و کنترلر استفاده میشود.

ماژول هایی که در تابلو روان استفاده میشوند انواع مختلفی دارند که در اینجا به آنها اشاره میکنیم.

  • ماژول led تک رنگ : قابلیت نمایش تنها یک رنگ را دارد.
  • ماژول led سه رنگ : قابلیت نمایش سه رنگ را دارا میباشد.
  • ماژول led هفت رنگ : قابلیت نمایش 7 رنگ را دارا میباشد.
  • ماژول led فول کالر : قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارا میباشد.

جهت اطلاع از قیمت تابلو led روان با تابلو سازی قم ارتباط برقرار کنید.

قاب تابلو روان led

قاب تابلو روان

قاب تابلو روان همان قطعه ای است که تمامی تجهیزات تابلو روان بر روی آن نصب میشوند.تابلوهای روان بسته به اینکه در چه محیطی قرار است مورد استفاده قرار بگیرند،برای ساخت آنها از فریم های متفاوتی استفاده میشود.به عنوان مثال تابلوهای روانی که قرار است در محیط های خارجی و سطح شهر استفاده شوند،باید ضد آب باشند و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی استحکام خوبی داشته باشند.

از دیگر قطعات تابلو روان ، کنترلر است که اصلی ترین قسمت یک تابلو روان است و وظیفه اصلی آن پردازش برنامه و انتقال آن به ماژول تابلو برای نمایش است.

از دیگر تابلوهای مورد استفاده برای تبلیغات تابلو چلنیوم قم است که امروزه به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی شناخته شده است.

جهت آشنایی بیشتر با تابلو چلنیوم کلیک کنید.

مزایا تابلو روان

در تابلوهای روان متن و یا تصویر بصورت متحرک نمایش داده میشود و از این جهت این نوع تابلو در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد و اکثر صاحبان مشاغل به دلیل همین موضوع این نوع تابلو را برای معرفی کسب و کار خود به دیگران انتخاب میکنند.

تابلوهای روان led انواع مختلفی دارند و آنها را در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه مشتری میتوان ساخت.

این تابلوها استحکام بالایی دارند و از این جهت از طول عمر بالایی برخوردارند و برای همین بیشتر صاحبان کسب و کار ترجیح میدهند که از تابلو روان برای تبلیغ کار خود استفاده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی تابلوهایی ساخته شده اند که مصرف انرژی آنها بسیار پایین است. این نوع تابلوها همان تابلوهای روان ال ای دی هستند که انتخاب آنها در مصرف انرژی به طرز چشمگیری صرفه جویی میشود.

زمانی که میخواهید یک تابلو روان را سفارش بدهید ، توجه داشته باشید که قطعات مورد استفاده در آن کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند و از قطعات و ماژول های چینی برای ساخت آنها استفاده نشده باشد.

دوستان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بهترین تابلوسازی در قم ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *